2011. április 5., kedd

TothBori Tavasz / Nyár 2011

Szerdán este került megrendezésre Tóth Bori tavasz-nyári kollekciójának bemutatója,mely a Millenáris Parkban került megrendezésre. Én magam sajnos lemaradtam a bemutatóról, de a beszámolók és a megjelent cikkek alapján sejthető, hogy jól sikerült az este. Személy szerint én imádom Tóth Bori munkáit, az idei kollekcióba is első látásra bele szerettem.
Ime pár csodás darab.










fotók : modellpress.hu
TothBori Backstage :
http://www.budapestbackstage.com/Budapest_Backstage_Toth_Bori_nagybemutato_11ss.html

2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jól sikerült a kollekció!
    Engem "megfogott"... :)

    VálaszTörlés
  2. Erről pl. elhinném, hogy külföldön küldték kifutóra, ez egy igényes kollekció és a modellek is úgy néznek ki, ahogy egy modellnek kell kinéznie.

    VálaszTörlés