2011. április 4., hétfő

KREA -tív!

Mai napon ellátogattam a KREA Kortárs Művészeti Iskola féléves kiállítására, és meglepődve tapasztaltam, hogy mennyire kreatívak és tehetségesek a mai fiatalok,és hogy milyen sokan vannak. Őszintén irigykedve néztem minden alkotást, csodásan kidolgozott papírmunkák, fotók és megvalósított tervek fogadtak.Ezután a látogatás után még jobban várom, milyen lesz szeptemberben a suli. (én a Werk Akadémiára fogok járni) Bár szerintem az életben gyakorlatban sokkal többet tanul az ember, de vallom azt , ha olyan emberektől tanulhat akik ott vannak a divatszakma tetején, és jól is csinálják, akkor biztosan jó dolgot tudnak tovább adni nekünk, feltörekvő kis tehetségeknek.
 Ime néhány fotó a mai napról:



 Személyes kedvenc


képek : Veronica Smith (http://charlottesbox.blogspot.com/)

5 megjegyzés:

  1. Húúúú, ezek tényleg irtó jók! Nagyon ügyesek és kreatívak lehetnek az emberkék! Milyen szakra fogsz járni? Én úúúgy elmentem volna divattervezői szakra, egy időben mindig is az akartam lenni, csak rájöttem, hogy nem tudok rajzolni. Azóta stylist szeretnék lenni (bár nemrég sminkes sulit végeztem... :)), csak hát olyan drágák az ilyen sulik...nem? :/

    VálaszTörlés
  2. Stylist szakra megyek, divattervező szakmám már van.:) hát nem olcsók a sulik az biztos...:/ és elég durva hogy így az embert ez a dolog még gátolni is tudja akár.
    melyik sminkes sulit végezted??

    VálaszTörlés
  3. Igen, kár... :(
    A Professional Makeup Schoolnál végeztem még novemberben, de jo lenne még továbbképezni magam..vagyis szeretném, csak hát az sem ingyen van. Még fotós sulit is szerettem volna végezni :D Tehát terveim vannak, csak fogalmam sincs köbö mikor tudom megvalósítani őket. Meg egyelőre egy dologra kéne koncentrálnom, és abban "törni" előre, hogy legalább az egyikben legyek tökéletes...:)
    Azért kicsit irigykedem, hogy nte már divattervezői szakmával is büszkélkedhetsz, ráadásul most még jön mellé egy stylist is..Grat! :)
    De stylistként amugy nehéz elhelyezkedni, nem? Bár nemtudom sminkesként mondjuk mennyivel könnyebb...:D

    VálaszTörlés
  4. Akkor Il Makiage-nál tanulntál magyarul?
    Hát teljesen öszintén irom neked, sehol nem lehet elhelyezkedni, főleg nem ilyen terülteken, kapcsolatok, és pénz.. legtöbbször ez beszél...sajnos..ez tapasztalat alapján merem mondani...:/
    de sok sikert kivánok neked!!:)

    VálaszTörlés
  5. Nem, nem az il-makiage -nál végeztem, deákon van ez a suli aminek ez a neve, hogy professional makeup school :)
    Igen, mindenhol nehéz, és igazad van, kapcsolatok és pénz, a két legfontosabb dolog az életben való továbbjutáshoz...:/
    Köszönöm szépen, és neked is sok sikert a továbbiakhoz!!! :))

    VálaszTörlés