2011. március 6., vasárnap

Vörös az új szőke?

Úgy tartják, ha valaki új frizurát csináltat magának, megújul, és úgy érzi mintha kicserélték volna. Nos ezzel én is így vagyok, voltam már barna,lila,szőke az egyetlen szín amit még nem próbáltam ki az a vörös. Nem is értem, hogy miért, amikor imádom a vörös hajszínt, csodaszép és két kedves barátnőm is ilyen hajszínnel rendelkezik, és csodásan mutatnak.

Veronica

Anna

Vörös hajú site modellek:




Mostanában nagy port kavaró és számomra nagy kedvenc Rihanna is ezt a hajszínt választotta jelenleg magának,ami szerintem tökéletes választás volt.


Úgy gondolom, nagyon sokan fogják ezt a színt választani maguknak, a merészebbek legalábbis biztosan, és mint ahogyan a mondás is tartja " a szőkét észreveszik, a vöröst nem felejtik el..."
Merjetek merészek lenni...

2 megjegyzés: